Precentor.nl

SnelStart Software

Echte automatisering = meer vrije tijd!

SnelStart Implementatiepartner

Precentor Advies is implementatiepartner van SnelStart. Precentor helpt u met de inrichting van uw SnelStart pakket en de integratie van SnelStart in uw applicatielandschap. Precentor heeft sinds 2004 ervaring met het implementeren van SnelStart software. Wat begon met het inrichten van boekhouding en facturatie is uitgegroeid tot een complete set diensten rondom SnelStart.
 

Precentor kan u helpen meer te halen uit SnelStart. Want met SnelStart en de juiste tools bespaart u enorm veel administratief werk. Bovendien zijn dan de belangrijkste bedrijfsprocessen geborgd.

Kenmerken

  • Koppelen met CRM en webshops
  • Maatwerk offerte- en factuursjablonen
  • Persoonlijke begeleiding
  • Inrichten van planning, magazijn en logistiek
  • Rapportage tools

 

 

SnelStart Online

Met SnelStart Online kunt u volledig in de cloud werken. En dat vanaf elk apparaat. Het is op deze manier ook heel eenvoudig geworden om een slimme samenwerking op te zetten met accountant, boekhouder of andere partners. Verder biedt deze omgeving veel extra's zoals een prachtig dashboard en een optie om met je smartphone een bon in te lezen.

 

SnelStart inControle

SnelStart inControle is het meest uitgebreide pakket van SnelStart. Met dit pakket kan een MKB bedrijf haar financieel-logistieke proces volledig controleren.

Besteladviezen

Wanneer gaan we bestellen? Bij wie? Hoeveel? Correcte antwoorden op deze vragen zijn belangrijk om 1) niet zonder voorraad te komen en 2) de inkoopkosten zo laag mogelijk te houden. SnelStart kan rekenen met praktische factoren als minimum orderkosten, staffelkortingen en levertijden.

Inkopen

U kunt eenvoudig uw inkoopproces bewaken. Verschillende inkopers weten van elkaar wat er in bestelling staat. De magazijnmedewerker weet welke goederen hij kan verwachten en kan snel een ontvangst registreren. De financiële afdeling heeft helemaal de controle: je ziet of goederen reeds ontvangen zijn, of er volgens de de afgesproken prijs geleverd is en ook welke facturen er aan gaan komen.

Voorraadbeheer

Het goed beheren van voorraad is een enorme kans. Het is uiteraard nodig om te klant op tijd te bedienen. Maar voorraad kost ook ruimte en geld. Hoe houd ik de voorraad zo klein mogelijk? En wat is deze voorraad eigenlijk waard? Zijn er producten die nodig opgeruimd moeten worden? En klopt de computervoorraad nog met wat er staat? Een goed ingericht systeem geeft u antwoorden op deze vragen.

Backorders

Het overkomt iedere ondernemer: je hebt het even niet op voorraad maar je wilt wel verkopen. In SnelStart leg je dat eenvoudig vast en kun je al wel vast een deellevering doen. Je klant krijgt een duidelijke opdrachtbevestiging, op de pakbon ziet hij wat er nu geleverd wordt en wat hij nog gaat krijgen en je factureert automatisch wat er geleverd is. Overigens kun je de optie backorders ook prima gebruiken als je niet voorraadhoudend bent. Een ideale manier om één keer per dag alle bestellingen door te geven aan je leverancier en de klant zo snel als maar kan te leveren.

Online & offline verkopen

Veel ondernemers zijn van mening dat de combinatie van online en offline verkopen een succes is. Dat deze twee kanalen aansluiten op dezelfde administratie is daarvoor essentieel. Zodoende heb je een sluitende orderhistorie per klant en kan de voorraad niet dubbel worden verkocht. Het is ook prima mogelijk dat dezelfde klant de ene keer online besteld en de volgende keer het af komt halen in je winkel. SnelStart kan hiervoor gekoppeld worden aan een nieuwe of reeds bestaande webshop. Verkoop je al online of heb je deze ambitie? Precentor helpt je snel verder.

Factuurstromen

Facturen verwerken een dagtaak? Niet met SnelStart. Orders die gereed zijn kunnen automatisch worden gefactureerd. Komt een klant regelmatig afhalen? Registreer eenvoudig de orders en verzamel die op één factuur. Ook de inkoopfacturen verwerken kan automatisch. Aan de hand van de openstaande bestelling weet het systeem welke factuur er wordt verwacht. Je kunt zelfs met één druk op de knop de goederenontvangst en financiële boeking maken.

Gebruikers & rollen

Naarmate een bedrijf groeit ontstaat er steeds meer behoefte aan slim samenwerken. Verschillende mensen moeten onafhankelijk van elkaar kunnen werken zonder elkaar tegen te werken. Ook is er uiteraard de behoefte om informatie te beschermen. Wie kan er inkopen? Wie kan een prijsafspraak vastleggen? We kan er in de boekhouding? Wie kan er relatiegegevens wijzigen? In SnelStart bepaal je eenvoudig per gebruiker tot welke onderdelen hij toegang heeft en kan een beheerder deze toegang regelen.

Belangstelling? Precentor verzorgt voor u een goede implementatie. Kijk op de projectenpagina voor voorbeelden van ons werk. En neem contact met ons op voor afspraak!